close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Πωλήσεις

ΠΩΛΗΣΕΙΣ

Πώς θα συμβάλλει στην επιτυχία σας στις πωλήσεις, η κατανόηση της διαφοράς μεταξύ Στόχου και Σκοπού!
Δημήτρης Μπάτρης
Δημήτρης Μπάτρης,
20/8/2021 - 12:53
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Πώς θα συμβάλλει στην επιτυχία σας στις πωλήσεις, η κατανόηση της διαφοράς μεταξύ Στόχου και Σκοπού!

Δημήτρης Μπάτρης, 20/8/2021
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Ο κάθε επαγγελματίας πωλητής οφείλει να αναγνωρίζει και να αντιμετωπίζει κάθε πελάτη του ως άτομο και να συνειδητοποιεί πως αποτελεί το σημαντικότερο κεφάλαιό του. Ομοίως οφείλει να αναγνωρίζει και τη διαφορά μεταξύ Στόχου και Σκοπού. Το κάνει όμως; Καθώς υπάρχει σύγχυση των δύο εννοιών, καλό είναι να κάνουμε τη διαφοροποίηση μεταξύ τους.

Αφενός, όταν ξεκινά κάποιος στις πωλήσεις, το πρώτο που μαθαίνει είναι ο Στόχος και πόσο σημαντικός είναι για την επιτυχία του, την παραμονή του στο επάγγελμα και τις αμοιβές του.

Αφετέρου, θα ήταν πολύ δύσκολο να καταλάβει τον Σκοπό του εξαρχής, διότι δεν έχει "αισθανθεί" την ψυχολογία και συμπεριφορά του πελάτη. Αργότερα -εάν πετύχει- βρίσκεται υπό την "επήρεια της μέθης" της επιτυχίας του στις πωλήσεις.
Σημαντικό είναι να καταλάβουμε πως ο Στόχος και ο Σκοπός της Εταιρίας του, που προωθεί τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της, δεν ταυτίζονται με αυτούς του Πωλητή. Όπως όμως απέδειξαν μελετητές, όποιος κατανοήσει πρώτα τον Σκοπό του, θα εργάζεται πολύ καλύτερα και θα εφαρμόζει τεχνικές προσέγγισης και μεθόδους πώλησης ουσιαστικές, όπως αυτή της «Συμβουλευτικής Πώλησης».

Ο Στόχος είναι μετρήσιμος σε διάρκεια και μέγεθος. Ο αριθμός των πωλήσεων σε συγκεκριμένο χρονικό διάστημα ή το ύψος του εισοδήματος του πωλητή  για το ίδιο ή άλλο διάστημα.

Αυτά τα γνωρίζουν καλά οι εμπλεκόμενοι στις πωλήσεις, αλλά υπάρχουν και πωλήσεις με το σήμα του ευρώ! Επιθετικές πωλήσεις προϊόντων με μοναδικό στόχο το κέρδος!

Το να κερδίζω χρήματα είναι σημαντικό. Είναι ένας από τους στόχους. Αλλά δεν είναι ο σκοπός της ζωής, αλλά ούτε των πωλήσεων.

Έχετε σκεφτεί τι λένε οι πελάτες σας για εσάς όταν εσείς δεν είστε παρόντες; Τι λένε στο φίλο, το συνάδελφο ή το συγγενή τους για εσάς;

  • Πώς είστε από τους πρώτους πωλητές της εταιρίας σας;
  • Πώς έχετε πάρει κύπελλα για τις πολλές πωλήσεις;
  • Πώς επιτύχατε διαγωνισμούς ταξιδιών στο εξωτερικό λόγω των πωλήσεών σας;
  • Πώς είστε εμφανίσιμος ή έχετε μεγάλο εντυπωσιακό αυτοκίνητο;
  • Πώς το μέγεθος της Εταιρίας σας είναι εντυπωσιακό;
  • Πώς το γραφείο σας είναι εντυπωσιακό;

Εσείς αυτά θέλετε να λένε; Αυτά θέλει να ακούσει ο υποψήφιος πελάτης σας; Έχετε σχεδιάσει τη φήμη σας; Ή μήπως επιτρέπετε στον καθένα να αυτοσχεδιάζει κατά βούληση;

Σε όλα αυτά θα σας βοηθήσει ο σκοπός σας. Ο σκοπός στις πωλήσεις μπορεί να γίνει αντιληπτός σε δυο επίπεδα.

Κατά πρώτον, η σκόπιμη πώληση μεταφράζεται σε συναίσθηση των πράξεών μας. Δεν επαναλαμβάνουμε ασυναίσθητα μια ρουτίνα που έχουμε απομνημονεύσει, σε κάθε επίσκεψη, ότι κάνουμε το κάνουμε συνειδητά και σκόπιμα.

Κατά δεύτερον όμως, το βαθύτερο επίπεδο της Σκόπιμης Πώλησης, είναι εκείνο στο οποίο βρίσκεται η αληθινή δύναμη.

Πιστεύω να καταλαβαίνετε τη διαφορά μεταξύ του Στόχου (για να κερδίζουμε εισόδημα) και του Σκοπού πλέον.

Ο Στόχος είναι κάτι που καταφέρνουμε, έχει Αρχή και Τέλος, ενώ ο Σκοπός μπορεί να έχει μεγαλύτερη διάρκεια και δίνει έννοια στην ζωή μας. Πιστεύω ότι όταν οι άνθρωποι έχουν σκοπό στην ζωή τους απολαμβάνουν όλα όσα κάνουν.

Υπάρχουν φορές που η επίτευξη του Στόχου, δεν προσφέρει ικανοποίηση, ενώ έχει απαιτήσει μεγάλη προσπάθεια εκ μέρους σας!

Αυτό συμβαίνει γιατί τα άτομα των πωλήσεων συνεχίζουν να κυνηγούν στόχους για να επιβεβαιώσουν την αξία τους. Οι Στόχοι δεν αμφιβάλλω ότι είναι σημαντικοί για να μας βοηθήσουν να αποκτήσουμε αυτά που θέλουμε, αλλά όχι να αποκτήσουμε αυτό που ήδη έχουμε. Δηλαδή την αξία μας.

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

Πώς θέλουμε να μας θυμούνται οι πελάτες μας διαχρονικά! Αυτός είναι πιστεύω ο Σκοπός των ανθρώπων των πωλήσεων.

Έχετε σκεφτεί τι απαντούσατε εάν σας ρωτούσε ένας πελάτης σας ποιος είναι ο σκοπός σας; Ίσως να βρισκόσασταν σε αμηχανία, αυτοσχεδιάζοντας εκείνη τη στιγμή με φράσεις που δεν θα ικανοποιούσαν τον πελάτη σας και ίσως να τον απογοήτευαν. Αυτό θα θέλατε; Ή να ακούσει κάτι που θα ακτινοβολεί το πιστεύω σας;

«Ο Σκοπός μου είναι να βοηθώ τους ανθρώπους, να δίνω λύση στα προβλήματα τους, για να αισθάνονται όμορφα για αυτό που αγόρασαν αλλά και για τους εαυτούς τους».

Εσείς μπορείτε να γράψετε τον δικό σας σκοπό όπως τον πιστεύετε και τον στη μια πλευρά της επαγγελματικής σας κάρτας. Έχω διαβάσει σε κάρτα πως: «Σκοπός μου στις πωλήσεις είναι να βοηθήσω τους ανθρώπους να αισθανθούν ωραία, για αυτό που αγόρασαν και για τους εαυτούς τους».

Το ζήτημα είναι ότι όταν πουλάμε ένα προϊόν ή μια υπηρεσία στην οποία πιστεύουμε, η πώληση από μόνη της έχει σκοπό. Το καλύτερο είναι να προσθέσουμε αξία και να βοηθήσουμε τους ανθρώπους. Να λύσουμε μαζί το πρόβλημα τους με την συμμετοχική μέθοδο και έτσι θα αισθάνονται πιο όμορφα.

Επίσης ακολουθώντας την Σκόπιμη Πώληση δεν θα έχουμε άγχος, διότι δεν προσπαθούμε πλέον να τους πείσουμε  να κάνουν κάτι που δεν θέλουν!

Στις συνθήκες του σήμερα, η «Σκόπιμη Πώληση» είναι η καλύτερη επένδυση, που μπορείτε να κάνετε, σε τρέχουσες και μελλοντικές πωλήσεις.

Σας εύχομαι κάθε επιτυχία στην εφαρμογή της Πώλησης αυτής, διότι έτσι θα ξεχωρίζετε από τους ανταγωνιστές σας!


Ποιος είναι ο Δημήτρης Μπάτρης

Απόφοιτος Σχολής Ικαρων Ιπτάμενος, Πιλότος μαχητικών αεροσκαφών 
Σχολή εκπαιδευτών και επικοινωνίας, Σχολή Πολέμου, Διεύθυνση Σπουδών Σχολής Ικαρων.
Αποστρατεύτηκε με το βαθμό του Σμήναρχου(Ι)
Ισόβιο Μέλος της Αεροπορικής Ακαδημίας Ελλάδος 

Ξεκίνησε την καριέρα στον ασφαλιστικό χώρο από την Interamerican

Το 1988 Διευθυντής Υποκ/ματος στην AGF KOSMOS 
Το 1990-1995 Διευθυντής Πωλήσεων και το 1995-99 Εμπορικός Διευθυντής της ίδιας εταιρίας 

Το 1999-2014 Εμπορικός Διευθυντής στη ALLIANZ Ελλάδος

Το 2015-2018 Διευθυντής της BATRIS INSURANCE 

Σεμινάρια Marketing και πωλήσεων στην Ελλάδα και στο εξωτερικό 

Συστήματα Εκπαίδευσης και Ανάπτυξης πωλήσεων Ασφαλειών Ζωής στην Metropolitan & New York Life USA

Μέλος της Ε.Ε.Δ.Ε και Ε.Ι.Μ Ελληνικό Ινστιτούτο Marketing

Συμμετοχή ως ομιλητής σε συνέδρια στην Ελλάδα και Κύπρο  

Σύμβουλος Ανάπτυξης Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών και Πρακτόρων 

 

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • Δημήτρης Μπάτρης
  • πωλητές
  • πωλήσεις
  • επιτυχία
  • στόχοι
  • σκοπός

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Δημήτρης Μπάτρης: Ποιο είναι το καλύτερο προσόν για να γίνει κάποιος πωλητής
    Δημήτρης Μπάτρης, 10/06/2025 - 10:00

    Δημήτρης Μπάτρης: Ποιο είναι το καλύτερο προσόν για να γίνει κάποιος πωλητής

  • Στοχοπροσήλωση: Μια λέξη που δεν ακούγεται, αλλά αξίζει πολύ!
    Δημήτρης Μπάτρης, 12/05/2025 - 10:00

    Στοχοπροσήλωση: Μια λέξη που δεν ακούγεται, αλλά αξίζει πολύ!

  • Δημήτρης Μπάτρης: Τι κάνει έναν Πωλητή τον κορυφαίο στην Αγορά σήμερα!
    Δημήτρης Μπάτρης, 29/04/2025 - 12:34

    Δημήτρης Μπάτρης: Τι κάνει έναν Πωλητή τον κορυφαίο στην Αγορά σήμερα!

  • Δημήτρης Μπάτρης: Πώς μπορεί ο πωλητής να χάσει την εμπειρία του!
    Δημήτρης Μπάτρης, 02/04/2025 - 11:52

    Δημήτρης Μπάτρης: Πώς μπορεί ο πωλητής να χάσει την εμπειρία του!

  • Δημήτρης Μπάτρης: Πώς ο Πελάτης σας καταλαβαίνει εάν έχετε εμπειρία!

    Δημήτρης Μπάτρης: Πώς ο Πελάτης σας καταλαβαίνει εάν έχετε εμπειρία!

    Όλοι οι Άνθρωποι των πωλήσεων θέλουν να εμφανίζονται και να πιστεύουν ότι δείχνουν στους πελάτες τους πως έχουν εμπειρία στο αντικείμενο τους για...
    Δημήτρης Μπάτρης, 27/03/2025 - 10:30
  • Δημήτρης Μπάτρης: Ας μη φοβάστε την αποτυχία!

    Δημήτρης Μπάτρης: Ας μη φοβάστε την αποτυχία!

    Όπως έχετε αντιληφθεί στην χώρα μας από μικρή ηλικία και στα σχολεία - σχολές δεν διδάσκεται η αποτυχία, αλλά τα παρουσιάζουν...
    Δημήτρης Μπάτρης, 11/03/2025 - 13:15
  • Δ. Μπάτρης: Ποιος είναι ο Μεγαλύτερος εχθρός του Πωλητή;

    Δ. Μπάτρης: Ποιος είναι ο Μεγαλύτερος εχθρός του Πωλητή;

    Βλέποντας τις σημειώσεις μου από την συμμετοχή μου στα συνέδρια των εταιριών που συνεργάστηκα, έπεσα στο συνέδριο του 1986 της...
    Δημήτρης Μπάτρης, 17/02/2025 - 13:36
  • Μια ερώτηση στον υποψήφιο πελάτη μιας κρίσιμης πώλησης!

    Μια ερώτηση στον υποψήφιο πελάτη μιας κρίσιμης πώλησης!

    Όπως γνωρίζετε σήμερα οι περισσότεροι υποψήφιοι πελάτες έχουν ή είχαν συνεργαστεί με διάφορους συναδέλφους σας ή με διαφορετικές εταιρείες που...
    Δημήτρης Μπάτρης, 05/02/2025 - 12:20
  • Δ. Μπάτρης: Πριν κλείσεις την πρώτη πώληση ετοίμασες την δεύτερη;

    Δ. Μπάτρης: Πριν κλείσεις την πρώτη πώληση ετοίμασες την δεύτερη;

    Ο επαγγελματίας Πωλητής σκέφτεται μονίμως πως μπορεί να βοηθήσει τον πελάτη, πως οι πωλήσεις του πελάτη, τα κέρδη του ή...
    Δημήτρης Μπάτρης, 30/01/2025 - 09:04
  • Τι εξαπατά τους πωλητές (και το φθινόπωρο) στην εξέλιξη και την επιτυχία των στόχων τους!

    Τι εξαπατά τους πωλητές (και το φθινόπωρο) στην εξέλιξη και την επιτυχία των στόχων τους!

    Όλοι οι επαγγελματίες Σύμβουλοι Πωλήσεων, κατά την διάρκεια των χρόνων στις πωλήσεις, έχουν μια χρονική περίοδο κατά την οποία, παρά...
    Δημήτρης Μπάτρης, 31/10/2024 - 16:18

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Κομισιόν-ΟΠΕΚΕΠΕ: Πρόστιμο 415 εκατ. ευρώ στην Ελλάδα για κακοδιαχείριση αγροτικών ενισχύσεων την περίοδο 2016-2023
14:33 Κομισιόν-ΟΠΕΚΕΠΕ: Πρόστιμο 415 εκατ. ευρώ στην Ελλάδα για κακοδιαχείριση αγροτικών ενισχύσεων την περίοδο 2016-2023
  • 14:18 Affidea: Νέο Υπερσύγχρονο Διαγνωστικό Κέντρο στη Γλυφάδα
  • 13:42 Κυριάκος Πιερρακάκης: Αναπτυξιακή ευκαιρία για την Ελλάδα η αξιοποίηση της «ασημένιας οικονομίας»
  • 13:28 Η Κ2 αναζητεί συνεργάτη με εμπειρία στην BlueByte
  • 13:14 Ισραήλ-Παλαιστίνιοι: Πυρά ισραηλινών αρμάτων μάχης σκότωσαν 51 ανθρώπους οι οποίοι περίμεναν φορτηγά που μεταφέρουν βοήθεια στη Γάζα
  • 13:10 ΗΠΑ - δασμοί: Η ΕΕ δεν προτείνει μια δίκαιη συμφωνία και η Ιαπωνία είναι "σκληρή", δήλωσε ο πρόεδρος Τραμπ
  • 13:00 Aon: Η έκθεση "Global Cyber Risk Report 2025" αποκαλύπτει ότι περιστατικά φήμης μπορούν να μειώσουν την αξία των μετόχων κατά 27%
  • 12:34 Ανάλυση Εθνικής Τράπεζας: Η διεθνής αβεβαιότητα αναμετράται με τις αντοχές του ελληνικού επιχειρείν
  • 11:37 ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Ξεκινά κάλυψη η Mediobanca, βλέπει τιμή στόχο €28,80 - Η κορυφαία ιταλική επενδυτική τράπεζα εκτιμά ότι η μετοχή έχει περιθώριο ανόδου 45%
  • 11:00 Takeda: Επί 244 χρόνια δίνει ελπίδα και ποιότητα ζωής σε εκατομμύρια ασθενείς παγκοσμίως!
  • 10:50 Υποχρεωτικότητα: Crash test για τον ασφαλιστικό κλάδο
  • 10:35 Μελέτη AON: Tα τρία επίπεδα συνταξιοδοτικής επάρκειας στην Κύπρο
  • 10:15 Η αντιμετώπιση των παγκόσμιων προκλήσεων στο γεύμα της Εθνικής Τράπεζας με την αντιπροσωπεία του πανεπιστημίου του Yale που επισκέφθηκε την Ελλάδα
  • 10:08 Φορολογικές δηλώσεις: Πώς να αποφύγετε τον φόρο για ανείσπρακτα ενοίκια
  • 10:00 Διακοπές: Ποια είναι τα δικαιώματα μας όταν «κλείνουμε» κάποιο κατάλυμα
  • 09:35 Επιστροφή ενοικίου: Θα χρειαστούν περίπου 5 εκατ. τροποποιητικές δηλώσεις καταγγέλλουν οι λογιστές
  • 09:30 Μεγάλη έρευνα του «Nextdeal» Υποχρεωτική ασφάλιση αυτοκινήτων και επιχειρήσεων: Πώς οι εταιρείες εφαρμόζουν την υποχρεωτική ασφάλιση αυτοκινήτων - Τι αλλάζει στην ασφαλιστική αγορά, οι υποχρεώσεις των οδηγών και οι εξαιρέσεις
  • 09:09 Οι «αρκούδες» δεν ήλθαν στις αγορές, «ταύροι» στα ελληνικά ομόλογα, το κόστος του πολέμου για την Ελλάδα, το σύνθημα του Μητσοτάκη, ο Τέλης, ο Ιβάν και η Θύρα 4
  • 09:00 Χρόνος και Κίνδυνος! Οι δύσκολες αποφάσεις που πρέπει να λαμβάνουν οι ασφαλιστές για λογαριασμό των πελατών τους!
  • 15:35 2ο ΣΦΕΕ Summit: Η Ελλάδα στο Επίκεντρο για ένα Βιώσιμο Σύστημα Υγείας
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 12/6 Οργανωτικές αλλαγές στην NN Hellas
  2. 12/6 Μεγάλη έρευνα του Nextdeal - Πώς οι ασφαλιστικές εταιρείες εφαρμόζουν την υποχρεωτική ασφάλιση αυτοκινήτων
  3. 11/6 Το «προσκλητήριο» του Αλέξη, η…αμνησία και τα «μαχαίρια» της Ζωής, η νέα «ψήφος» στις ελληνικές τράπεζες, η Λάτση στην…Αττική Οδό και ο Παπαστράτος ο καλύτερος εργοδότης
  4. 13/6 Στην Αθήνα η Διοίκηση του Ομίλου Generali για την παρουσίαση της νέας στρατηγικής Lifetime Partner 27
  5. 11/6 Απεβίωσε σε ηλικία 107 ετών ο καθηγητής Γεώργιος Δαΐκος
  6. 16/6 Οι «βόμβες» στην ελληνική οικονομία, η μεγάλη ανησυχία της κυβέρνησης, η «ιστορική» απόφαση του ΣτΕ και η ηγετική παρουσία της Aktor στη Ρουμανία
  7. 10/6 Κ. Μητσοτάκης για νέο ΚΟΚ: Το 40% των νεκρών στα τροχαία είναι με μηχανή και το 25% δεν φορούσε ζώνη - Δεν θα συνθηκολογήσουμε με το χάος

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube